Všichni víme, jaké to je být součástí výměny názorů nebo komunikace, která vede k vynikajícím výsledkům pro všechny zúčastněné. Stejně tak jsme všichni zažili výměnu názorů, která byla frustrující, neuspokojivá a nesplnila daný cíl. Opravdu to není náhoda – faktory, jež sahají daleko za hranice všedního vědomí většiny lidí a přispívají k naší schopnosti efektivní komunikace s lidmi kolem nás, nepřicházejí jen tak.
NLP se zaměřuje spíše na strukturu komunikace než na její obsah, jelikož právě tato struktura odhaluje mnohem více o opravdovém hlubokém sdělení uloženém pod povrchem toho, co člověk říká a co říkáme my. Konflikty přinášejí pro každou organizaci vysoké nároky na čas, zdroje, energie a produktivitu, a to jak na osobní úrovni, tak na úrovni manažerské, úrovni oddělení či úrovni vedení. A naopak, je-li nepotřebný konflikt eliminován, přinese to ve svém důsledku zvýšenou osobní efektivitu a týmovou práci, lepší morálku, menší úbytek zaměstnanců, méně problémů v oblasti lidských zdrojů, podporu společnosti a peníze ušetřené pro společnost.
Na tomto kurzu se naučíte nejen jak být efektivní v komunikaci, ale také získáte dovednosti potřebné k vyjednávání a ovlivňování. Mezi základní předpoklady úspěšného manažera patří schopnost být vynikajícím komunikátorem, dokázat přesně formulovat potřebné sdělení a umět vhodně reagovat.
Co se naučíte?
• Porozumět důležitosti neverbální mezilidské komunikace.
• Rychle vybudovat rapport s jakoukoliv osobou.
• Zvyšovat flexibilitu vašeho chování.
• Chápat skrytá sdělení v tom, co lidé opravdu říkají.
• Používat smyslovou vnímavost.
• Aktivně pracovat při komunikaci se svojí fyziologií a hlasem.
• Předat vaše sdělení tak, abyste dosáhli optimálního výsledku a abyste použili způsob, na který vaše cílové publikum nejlépe slyší.
• Efektivně komunikovat s lidmi, které potkáte, za použití jejich stylů myšlení a učení.
• Přistupovat k věcem z více úhlů pohledu.
• Rozvíjet precizní tázací dovednosti, které odkryjí skutečný problém.
• Naučit se blíže číst vaše zaměstnance a poskytnout jim informaci, jak nejlépe přijímat a zpracovávat úkoly.
• Naučit se, jak vyjednávat hladce a jak dosáhnout vítězných výsledků.
• Zlepšit vaše schopnosti koučovat, radit a odhadnout lidi.
• Porozumět, jak řídit svůj stav v každé situaci.
• Motivovat zaměstnance způsobem, který pro ně funguje.
• Rozumět tomu, jak umožnit zaměstnancům vyřešit jejich vlastní konflikty bez potřeby vyhrocení.
• Zvládat odlišná stanoviska a názory.
• Udržovat interakce mezi spolupracovníky, kteří jsou pro vaši organizaci prospěšní.
• Motivovat a vnímat ostatní lidi.
• Řešit neužitečné konflikty co nejefektivnějším způsobem a nalézat trvalá řešení, která jsou prospěšná pro všechny strany.
• Aplikovat techniky rychlého a hlubokého rapportu ve vyjednávání.
• Využít rapport pro ovlivňování; umět ovlivňovat a přesvědčovat pomocí navození rapportu tak, že druhá osoba reaguje pozitivně bez pocitu, že byla přemluvena.
• Rozeznat různé komunikační styly a vědět, jak použít jazyk různých komunikačních stylů v každodenní komunikaci.
• Přečíst řeč těla a tonalitu druhé osoby a zjistit konzistentnost či rozpory v komunikované zprávě.
• Využívat jednotlivé jazykové modely pro doptávání se na konkrétní části a zároveň pro ovlivňování pomocí abstraktního jazyka.
• Rozeznat a efektivně využít jazykové vzorce dle různých jazykových struktur, které lidé používají.
• Používat specifické jazykové vzorce pro detekování a aplikaci skrytých zpráv v jazyce a komunikaci.
Délka kurzu
Tento kurz se skládá ze 3 modulů a zahrnuje:
Modul 1: Efektivní komunikace s NLP (2 dny)
Modul 2: Řešení konfliktů (2 dny)
Modul 3: Vyjednávání (2 dny)
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro majitele firem, členy představenstev, ředitele, personální manažery, liniové manažery, obchodníky, vedoucí oddělení a vedoucí úseků.
Powered by Froala Editor