Často přemýšlíte, jak změnit zákaznický přístup, zlepšit obchodní výsledky a dojít k úspěchu díky pochopení potřeb a myšlení zákazníka?
Proč si s některým zákazníkem dokážete jednoduše vybudovat důvěru a skvělé vztahy a u jiného se pořád ne a ne naladit? Jak si vysvětlujete, že u některého zákazníka máte obrovský úspěch a u druhého ne? V čem to vězí? Vydejte se s námi na průzkum krajiny myšlení vašeho zákazníka, odhalte jeho skutečné motivy a potřeby, pochopte jeho emoce, efektivně využijte těchto znalostí a svých schopností a dosáhněte lepších výsledků.
MŮŽETE MÍT ÚŽASNÝ PRODUKT, ALE POKUD ZÁKAZNÍK NECÍTÍ, ŽE MU ROZUMÍTE A MÁTE O NĚHO ZÁJEM, BUDE HLEDAT NĚKOHO, KDO TO DĚLAT BUDE.
Přestaňte jen prodávat – naučte se vést zákazníka ke koupi, vyhněte se jeho ztrátě, zkraťte prodejní cyklus a zvyšte svou úspěšnost při vyjednávání.
Behavioral & Language Model je snadno naučitelný a přitom velice efektivní nástroj pro pochopení způsobu myšlení a predikování chování zákazníka, a to na základě běžné konverzace a dotazování. Vytvořil ho Rodger Bailey na začátku 80. let minulého století jako jednu z praktických aplikací Neuro-lingvistického programování, která pracuje s nastavením osobnosti, tzv. Meta Programy. Meta Programy jsou naše vnitřní hluboké filtry, se kterými NLP specialisté pracují již léta. Jedná se o prověřenou metodu odhalování tendencí lidského chování.
Co se naučíte?
• Díky Behavioral & Language Modelu se naučíte předvídat a ovlivňovat chování vašeho zákazníka, a tím dosáhnete svých obchodních cílů.
• Osvojíte si nástroje pro zjišťování motivace a potřeb zákazníka, které jsou klíčové pro úspěšný prodej.
• Naučíte se motivaci zákazníka udržet a dozvíte se, co nedělat, abyste zákazníkovu motivaci ke koupi a zájem o spolupráci neztratili.
• Osvojíte si techniky zjišťování potřeb, vedení rozhovoru, kladení otázek dle NLP a systemického přístupu. Získáte širokou paletu otázek, které budete umět použít v prodejním rozhovoru.
• Naučíte se techniky na budování důvěry a prohlubování vztahů se zákazníkem.
• Pochopíte emoce zákazníka a naučíte se s nimi pracovat i v obtížných situacích.
• Naučíte se používat ten pravý „jazyk zákazníka“, který u něho bude podněcovat zájem a nadšení.
• Pochopíte myšlení vašeho zákazníka a naučíte se zákazníkovi nabídnout jeho jazykem to, co opravdu chce a dojít k uzavření obchodu.
• Porozumíte skrytým významům, naučíte se číst neverbální komunikaci, zapojíte všechny smysly do vnímání osobnosti zákazníka s cílem ho pochopit a dojít k úspěchu přes vybudovanou důvěru a vztahy.
• Pochopíte a naučíte se jednoduchý proces jednání s naštvaným zákazníkem tak, že budete schopni podpořit zákazníkovu loajalitu.
• Rozpoznáte emoční stav vašeho zákazníka a budete schopni přizpůsobit svou komunikaci tak, abyste dosahovali výsledku i přes počáteční nechuť zákazníka.
• Všechny poznatky využijete pro zefektivnění vašich prezentací a zamezíte odmítnutí nabídek z důvodu nevhodné formy. Zkrátka budete rozumět zákazníkovi a mluvit a psát jeho jazykem.
• Poznáte sami sebe a všechny techniky můžete vyzkoušet pro svůj vlastní osobní rozvoj.
• Vylepšíte svůj zákaznický přístup.
• Zvýšíte si sebevědomí při jednání se zákazníkem i v obtížných situacích díky své schopnosti ho přečíst, dekódovat jeho myšlení a efektivnímu způsobu komunikace.
Obsah
• Zapojení B&L Modelu do NLP komunikačního modelu.
• Práce s vědomými a nevědomými reakcemi.
• Důležitost a techniky navození důvěry se zákazníkem.
• Propojení B&L Modelu s Meta Programy.
• Rozkrývání skutečné motivace, analýza potřeb zákazníka.
• Motivační filtry zákazníka a jejich dopad na jeho chování. Jak přistupovat k proaktivnímu, nebo naopak k reaktivnímu zákazníkovi? Jak poznat, zda je zákazník orientovaný na cíle, nebo spíše zaměřený na řešení problémů? Rozhoduje se samostatně, nebo potřebuje zpětnou vazbu zvenčí? A jak reaguje na změnu?
• Pracovní filtry zákazníka a jejich dopad na jeho chování – jak zákazník pracuje s informacemi, jak reaguje na stres, jak se rozhoduje, jakou formu informací a nabídky potřebuje, jakou formou ho přesvědčit.
• Neverbální komunikace, čtení lidí, pozorování očí zákazníka a co nám to prozrazuje.
• Využití poznatků NLP a B&L Modelu v marketingové a písemné komunikaci se zákazníkem.
• Strategie jednání s naštvaným zákazníkem s cílem rozvíjet vztahy a zajistit loajalitu.
• Praktický trénink dovedností a vedení rozhovorů dle B&L Modelu a systemického přístupu.
• Sebehodnocení a sebepoznání.
• Workshop na sdílení znalostí a zkušeností.
Termíny kurzu
Pro tento kurz aktuálně nejsou vypsané termíny. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Powered by Froala Editor